طراحی لوگو با ایلوستریتور

نمیدونم از کجا شروع کنم طراحی و تدوینم خیلی خوبه

طراحی لوگو با ایلوستریتور

نمیدونم از کجا شروع کنم طراحی و تدوینم خیلی خوبه

بنظرتون چطور میتونم طراحی لوگو رو با ایلوستریتور شروع کنم
دوس دارم به درامد برسم و مستقل بشم
و تو این حرفه استعدادشو دارم ،سرمایه اولیه زیادی ندارم
کسی هست که تجربه داشته باشه و راهنماییم کنه

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۱
  • ۰

بنظرتون چطور میتونم طراحی لوگو رو با ایلوستریتور شروع کنم 
دوس دارم به درامد برسم و مستقل بشم 
و تو این حرفه استعدادشو دارم ،سرمایه اولیه زیادی ندارم 
کسی هست که تجربه داشته باشه و راهنماییم کنه

  • ۰۱/۰۲/۱۸
  • Sarisa Hdi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی